detyre logjike argetuese

Postuar: Qershor 25, 2009 te Uncategorized

-GARUESIT-

Kater shoke Astriti,Bekimi,Gazmendi dhe Visari kane bere gara ne vrapim. Pas garave te gjithe i kane pyetur se cilin vend e ka marre cdonjeri.
Astriti eshte pergjigjur: “Une nuk isha as i pari as i fundit”
Bekimi eshte pergjigjur:”Une nuk isha i fundit”
Gazmendi pergjigjet:”Une isha i pari”
Visari pergjigjet:”Une isha i fundit”
Nese dihet se, tre e kane fole te verteten, e nje ka genjy atehere caktoni kush ka genjy dhe kush ka qene i pari?

Lini një Përgjigje

